لوگو تارک خودرو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه لکسوس تارک خودرو
تعمیرگاه لکسوس تارک خودرو

 

تعمیرگاه لکسوس تارک خودرو: تارک خودرو یکی از با سابقه ترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه ها در زمینه تعمیر و سرویس خودروهای روز دنیا می باشد.

 

خدمات تعمیرگاه لکسوس تارک خودرو:

اگر صحبت از کیفیت بشود برند تویوتا از ذهن هر فردی  که با خودرو آشنایی دارد عبور میکند، و اگر صحبت از کیفیت و لوکس بودن همزمان شود می توان لکسوس را به عنوان یک برند حرفه ای معرفی کرد.

چنانچه شما صاحب خودروی لکسوس هستید حتما میدانید که این برند همان برند لوکس خودروهای تویوتا است. و از نظر پیشرفتگی و کیفیت نیز در سطح بالاتری  قرار داشته لذا تعمیرات آن نیز به یک تعمیرگاه مجهز و متخصص نیاز دارد.

 

تعمیرگاه تخصصی انواع مدل های لکسوس
تعمیرگاه تخصصی انواع مدل های لکسوس

 

از ضمانت تارک خودرو در زمینه خودروهای لکسوس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. انجام کلیه سرویس های دوره ای و تعویض لوازم مصرفی.
  2. تعمیر موتور خودروهای لکسوس با حداقل لوازم مورد نیاز به خصوص تعمیرات گیربکس اتوماتیک RX350 که دارای ایرادات ذاتی بوده و باعث خورد شدن بلبرینگ داخل گیربکس می شود که در طی تعمیرات این ایرادات ذاتی نیز برطرف میگردد.
  3. تعمیرات رادار لکسوس های مختلف که قطعه ای پر هزینه محسوب می شود و کالیبره و تنظیم آن نیازمند مهارت و ابزارها و دستگاه های مخصوص است.
  4. تعمیر انواع بردهای الکترونیک و کامپیوتری لکسوس و رفع ایرادات برقی تمامی آپشن ها و امکانات انواع خودروهای لکسوس که نیازمند نقشه های برقی کمپانی مربوطه است. و این امکانات  تماما در مجموعه تارک خودرو موجود می باشد.

همچنین در ادامه:

  1. تعمیرات سیستم تعلیق، جلوبندی و فرمان برقی لکسوس در تمامی مدل ها و تعمیرات سیستم های کمکی ترمز از جمله ABS،VDC، و تعمیرات پمپ ترمز برقی تمامی مدل های لکسوس از جمله لکسوس GS430 که آثار خرابی آن بسیار زیاد است.
  2. تعمیرات کامپیوتر ایربگ و کمربندها در خودروهای تصادفی و تعویض داشبرد و ایربگ ها به صورت تخصصی جهت ایجاد امنیت خودرو مانند روز اول.
  3. عیب یابی با دستگاه دیاگ اصلی کمپانی لکسوس یعنی دستگاه
  4. تعمیرات تخصصی خودروهای هیبریدی لکسوس ماننده NX300 و تعمیرات تخصصی NX Turbo به کمک دستگاه عیب یابی اورجینال و نقشه های برقی منطبق با خودروهای موجود در ایران.
  5. تعمیرات سقفهای کروک در خودروهای لکسوس IS
  6. رفع ایراد ضعیف بودن ترمز در برخی از خودروهای لکسوس، خصوصا لکسوس RX

ما اینجا با تجربه در زمینه تعمیرات انواع لکسوس های موجود در ایران مانند RX350 ،ES350 ،IS300c ،IS250 ،GS250 ،ES250 ،IS300 و لکسوس NX و همچنین لکسوس GS430 ،LS460 ،LX570 و با دسترسی به تمامی نقشه های  برقی و راهنمای تعمیرات کمپانی لکسوس آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشیم.[/vc_column_text][vc_separator][vc_column_text]تعمیرگاه لکسوس تارک خودرو با مدیریت مهندس محمد میرزایی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی انواع مدل خودروهای لکسوس می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

همراه: ۴ ۳۰۰ ۳۰۰  ۰۹۱۰ لطفا به صفر نهصد و ده اول شماره دقت فرمایید

ایمیل: m.mirzaei.2307@gmail.com
ثابت: ۴۴۹۰۵۶۲۰-۰۲۱

مسیر ۱: اتوبان شیخ فضل الله، خروجی دوم پارک چیتگر به جاده مخصوص، بعد از گروه بهمن، خ امید، دوم شرق پ ۹
مسیر ۲: اتوبان آزادگان، خروجی شهید لشگری غرب نرسیده به ایران خودرو، خ امید، دوم شرقی، پلاک ۹
مسیر ۳: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج، بعد از گروه بهمن، خ امید کوچه دوم شرقی پلاک ۹

 

کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gmaps link=”#E-8_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”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با waze” color=”info” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwaze.com%2Ful%2Fhtnk7jn84f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با بلد” color=”warning” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbalad.ir%2Fp%2FPmUikdJgkH5c2K|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با نشان” color=”pink” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fnshn.ir%2F587bvkAhGxGUk2|target:_blank”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تصاویر تعمیر انواع لکسوس در تارک خودرو
تصاویر تعمیر انواع لکسوس در تارک خودرو

 

تعمیرات انواع مدل های لکسوس در تارک خودرو
تعمیرات انواع مدل های لکسوس در تارک خودرو

 

  1. تعمیر گیربکس اتوماتیک ES 350 شش سرعته U660
  2. تعمیرات صفر تا صد برقی و مکانیکی لکسوس NX هیبرید و تعمیر ABS خودروی لکسوس IS 250
  3. تعمیر بلوک ABS و یونیت ABS لکسوس GS 460 و روشن بودن آلارم های پشت آمپر مربوطه
  4. تعمیر جلوبندی لکسوس LS 460 و فیس لیفت و تعمیر سیستم ترمز برقی و هواگیری

 

تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو
تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو

 

  1. تعمیر سیستم AFLS مربوط به چراغ های جلوی خودروی لکسوس ES 350
  2. میزان فرمان پس از تعمیر جعبه فرمان برقی خودروی لکسوس RX 350
  3. تعمیر کمپرسور کولر لکسوس RX 350، نشتی یابی و شارژ گاز کولر
  4. تعمیر کمپرسور کولر لکسوس RX 350، شستشوی مدار کولر با گاز ازت، شارژ گاز، تعمیر جعبه فرمان برقی لکسوس IS 300 مربوط به روشن بودن چراغ هشدار فرمان و سفت شدن فرمان

 

تصاویر مربوط به تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو
تصاویر مربوط به تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو

 

  1. تعمیر رادار و رفع خطاهای موتور و آلارم های مربوطه در پشت آمپر لکسوس ES 350
  2. رفع ایرادات برقی لکسوس NX 300 هیبرید، تعمیر ایربگ و کمربندها و رفع تمامی آلارم ها
  3. تعمیر رادار، سقف کروک، صداگیری سقف و رفع نشتی آب رادیاتور از هوزینگ آب لکسوس IS 300 کروک

 

موتورها و گیربکس های در انتظار تعمیر در تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو
موتورها و گیربکس های در انتظار تعمیر در تعمیرگاه تخصصی لکسوس تارک خودرو

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *