لوگو تارک خودرو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه تخصصی بنز
تعمیرگاه تخصصی بنز

 

تعمیرگاه بنز تارک خودرو: بنز که یکی از معروفترین برندهای خودروسازی دنیا می باشد در مقاطعی حتی به عنوان با کیفیت ترین خودروساز نیز شناخته شد. شعار این شرکت “یا بهترین یا هیچ” است. امروزه بنز به همراه فولکس واگن و بی ام و به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می شوند. از این رو باید یادآور شد که تعمیر بنز پیچیدگی های خاص خودش را دارد، اما برای یک تعمیرکار بنز حل اشکالات این برند، از برندهای دیگر راحت تر است.

دستگاه دیاگ (عیب یاب) بنز نیز در این زمینه کمک شایانی می کند.SD CONNECT تعمیرکار را در رسیدن به گره کار راهنمایی های زیادی می کند. البته باید بدانید که دستگاه دیاگ باید اورجینال باشد تا بتواند موارد گفته شده را انجام دهد، که تعمیرگاه تارک خودرو از این مزیت برخوردار است.

 

مزیت تعمیرگاه بنز تارک خودرو:
1. تعمیر اساسی موتور و یا قسمتی از موتور با تشخیص و تعویض تنها قطعات معیوب و تنظیم سیستم مکانیکی موتور، با ابزارهای تایم مخصوص موتور بنز که خود باعث راندمان و عمر بیشتر موتور می شود.
2. تعمیرات الکترونیک با دسترسی به نقشه های بردهای الکترونیک و امکان پروگرام و حتی پروگرام مجدد یونیت های کامپیوتری بنز و کدینگ تمامی یونیت ها و کامپیوتر خودروهای بروز بنز.
3. تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع بنز و با دسترسی به ریز قطعات داخل گیربکس و تعمیرات ساعت گیربکس انواع بنز و با دسترسی به ریز قطعات و شیر برقی های ساعت گیربکس بنز و گیربکس ZF.
4. عیب یابی انواع سیستم های قابل عیب یابی بنز به کمک دستگاه دیاگ اصلی کمپانی بنز، یعنی دستگاه دیاگ SD CONNECT به روش استاندارد نمایندگی های بنز در سراسر دنیا.
5. تعمیرات سیستم تعلیق بنز با امکان تعویض قطعات جزئی مانند بوش ها و سیبک ها جهت کاهش هزینه های خرید قطعات کامل جلوبندی و همچنین تعمیرات مربوط به تعلیق بادی بنز و از جمله کمپرسور سیستم ارتفاع و مجموعه فنرها و کمک های سیستم های بادی انواع خودروهای بنز.[/vc_column_text][vc_separator][vc_column_text]

تعمیرگاه بنز تارک خودرو با مدیریت مهندس محمد میرزایی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی خودروهای مرسدس می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

 

همراه۴ ۳۰۰ ۳۰۰ ۰۹۱۰ لطفا به صفر نهصد و ده اول شماره دقت فرمایید

ایمیل: m.mirzaei.2307@gmail.com
ثابت: ۴۴۹۰۵۶۲۰-۰۲۱

مسیر ۱: اتوبان شیخ فضل الله، خروجی دوم پارک چیتگر به جاده مخصوص، بعد از گروه بهمن، خ امید، دوم شرق پ ۹
مسیر ۲: اتوبان آزادگان، خروجی شهید لشگری غرب نرسیده به ایران خودرو، خ امید، دوم شرقی، پلاک ۹
مسیر ۳: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج، بعد از گروه بهمن، خ امید کوچه دوم شرقی پلاک ۹

 

کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gmaps link=”#E-8_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”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با waze” color=”info” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwaze.com%2Ful%2Fhtnk7jn84f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با بلد” color=”warning” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbalad.ir%2Fp%2FPmUikdJgkH5c2K|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با نشان” color=”pink” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fnshn.ir%2F587bvkAhGxGUk2|target:_blank”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
رفع روغن ریزی و تعویض تسمه و فیلتر روغن بنز
رفع روغن ریزی و تعویض تسمه و فیلتر روغن بنز

 

  1. رفع روغن ریزی و تعویض تسمه و فیلتر روغن بنز CLS350

 

تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی بنز
تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی بنز

 

  1. تعمیر توربوشارژ بنز C200 و تعمیر پمپ ارتفاع بنز SL
  2. تعمیر پمپ بنزین فشار بالا (های شور) و رفع ایراد کشیدن فرمان بنز CLS350
  3. تعمیر گیربکس بنز S350 و تعویض فیبری ساعت
  4. تعمیر جلوبندی و تعمیر فیبری گیربکس و ایرادات برقی بنز SL500

 

تصاویر تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
تصاویر تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو

 

  1. تعمیر گیربکس (ساعت گیربکس) بنز E250
  2. تعمیر موتور سقف کروک بنز SL500
  3. رفع روغن ریزی بنز S500
  4. سرویس دوره ای و تعمیر جعبه فرمان بنز E250 و تعمیر SBC بنز SL350

 

تصاویر سرویس انواع خودرو بنز
تصاویر سرویس انواع خودرو بنز

 

  1. تعمیر گیربکس و تعمیر توربین و رفع روغن ریزی پمپ گیربکس بنز CLS350
  2. رفع خطای تایم و نشت آب و روغن بنز C200
  3. باز و بست داشبرد و رفع ایراد سیستم کولر بنز CLS350
  4. تعمیر سیستم کی لس و قفل برقی صندوق و دستگیره های در بنز E350

 

تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی انواع بنز تارک خودرو
تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی انواع بنز تارک خودرو

 

  1. تعمیر پمپ بنزین C200
  2. تعمیر SBC بنز E280 و تعمیر ایربگ و یونیت های برقی بنز E300
  3. تعمیر کولر و کمپرسور بنز E200
  4. تعمیر موتور و تعویض واشر سرسیلندر و سرسیلندر بنز C200

 

 

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *