لوگو تارک خودرو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه ولوو تارک خودرو
تعمیرگاه ولوو تارک خودرو

 

تعمیرگاه مجاز ولوو:

اولین چیزی که با شنیدن اسم ولوو به ذهن می رسد برتری در ایمنی نسبت به سایر برندهای خودروسازی می باشد. و همچنان این خودروسازی تلاش می کند تا در این امر پیشتاز بوده و برتر بماند.

از جمله خودروهای ولوو که در سال های اخیر وارد کشورمان شدند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ولوو XC90، ولوو XC60، ولوو C70، ولوو V40 و ولوو C30 T5 که خدمات فنی این خودروها در تعمیرگاه تخصصی ولوو تارک خودرو ارائه می گردد.

خودروی ولوو XC90 و XC60 از خودروهای SUV کمپانی ولوو می باشند و C70 یک خودروی کروک و همچنین V40 یک خودروی هاچ بک می باشد.

 

خدمات قابل ارائه در تعمیرگاه ولوو تارک خودرو:

  1. تعمیر موتور انواع خودروهای ولوو به صورت استاندارد همراه با ابزار مخصوص (تشخیص و تعویض تنها قطعات معیوب جهت کاهش هزینه های تعمیر)
  2. تعمیر گیربکس اتوماتیک و گیربکس های دو کلاچه (دبل کلاچ) خودروهای XC60, XC70 و رفع روغن ریزی گیربکس آن ها
  3. تعمیرات جلوبندی و تعمیر فنرهای XC90 مخصوصا جهت رفع ایراد صدای کمک فنرهای جلو XC90 در دست اندازها که یک ایراد اپیدمی در این خودرو محسوب می شود.
  4. تعمیرات برقی و الکترونیک خودروهای ولوو، آپشن ها و امکانات به کمک نقشه های برقی، دیاگ اورجینال، دسترسی به سایت کمپانی ولوو، نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات بردهای الکترونیک به جای تعویض یونیت های کامپیوتری مانند ایربگ، ABS و …

 

تعمیرگاه مجاز ولوو تارک خودرو
تعمیرگاه مجاز ولوو تارک خودرو

 

تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای ولوو
تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای ولوو

 

تعمیر انواع مدل های ولوو در تارک خودرو
تعمیر انواع مدل های ولوو در تارک خودرو

 

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]تعمیرگاه ولوو تارک خودرو با مدیریت مهندس میرزایی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی خودروهای ولوو ( Volvo ) می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

همراه: ۴ ۳۰۰ ۳۰۰ ۰۹۱۰

ایمیل: m.mirzaei.2307@gmail.com

ثابت: ۴۴۹۰۵۶۲۰-۰۲۱

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس گیرید.

مسیر ۱: اتوبان شیخ فضل الله، خروجی دوم پارک چیتگر به جاده مخصوص، بعد از گروه بهمن، خ امید، دوم شرق پ ۹
مسیر ۲: اتوبان آزادگان، خروجی شهید لشگری غرب نرسیده به ایران خودرو، خ امید، دوم شرقی، پلاک ۹
مسیر ۳: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج، بعد از گروه بهمن، خ امید کوچه دوم شرقی پلاک ۹

 

کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gmaps link=”#E-8_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”][vc_btn title=”مسیریابی با waze” color=”info” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwaze.com%2Ful%2Fhtnk7jn84f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با بلد” color=”warning” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbalad.ir%2Fp%2FPmUikdJgkH5c2K|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با نشان” color=”pink” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fnshn.ir%2F587bvkAhGxGUk2|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *