لوگو تارک خودرو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه رنو تارک خودرو
تعمیرگاه رنو تارک خودرو

 

تعمیرگاه مرکزی رنو:

کمپانی رنو توانسته در فرانسه و همچنین در تمام اروپا خدمات پس از فروش خوبی را ارائه نماید و همچنین خودروهای خود را با قیمت پایینی به فروش برساند. از این رو خودروهای رنو طرفدار زیادی در سراسر اروپا دارد. به طور مثال تمامی قطعات نصب شده روی خودرو علاوه بر شماره فنی دارای کد رهگیری نیز می باشد. و چنانچه برای یک خودروی کارکرده بدون گارانتی نیز قطعه ای نو از شبکه خدمات پس از فروش رنو خریداری شود آن قطعه همان مدت و کیلومتر اولیه را گارانتی خواهد داشت.

تعمیرگاه تخصصی رنو تارک خودرو با مدیریت مهندس میرزایی که خود دوره دیده شرکت رنو و دارای مدرک بین المللی کتک (Cotech) رنو می باشد، تمامی خدمات فنی خودروهای رنو از مدل 2014 به بالا را ارائه می نماید.

از خودروهایی که به کشور ما وارد شده اند. خودروهای رنو تالیسمان، رنو کولیوس، سفران، داستر، اسکالا و … را می توان نام برد که خدمات و تهیه قطعات یدکی آن ها در تعمیرگاه تارک خودرو به صورت کاملا تخصصی انجام می پذیرد.

 

از خدمات ارائه شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تعمیر موتور و قسمت های مکانیکی مربوطه، سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور تمامی خودروهای رنو
  2. تعمیر گیربکس های اتوماتیک CVT و دبل کلاچ انواع خودروهای رنو
  3. تعمیرات سیستم تعلیق (جلوبندی و عقب بندی) خودروهای رنو با کمترین هزینه تعویض قطعات
  4. تعمیرات برقی و الکترونیک بوسیله دستگاه دیاگ اورجینال کمپانی رنو (CLIP)، دسترسی به تمامی نقشه های فنی، برقی و سایت شرکت رنو جهت تعمیرات تخصصی بر روی سیستم های برقی و آپشن های خودروهای ذکر شده در بالا طبق شماره شاسی خودرو

[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]تعمیرگاه تخصصی رنو تارک خودرو با مدیریت مهندس محمد میرزایی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی خودروهای هیوندای می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

همراه: ۴ ۳۰۰ ۳۰۰ ۰۹۱۰ لطفا به صفر نهصد و ده اول شماره دقت فرمایید

ایمیل: m.mirzaei.2307@gmail.com
ثابت: ۴۴۹۰۵۶۲۰-۰۲۱

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس گیرید.

مسیر ۱: اتوبان شیخ فضل الله، خروجی دوم پارک چیتگر به جاده مخصوص، بعد از گروه بهمن، خ امید، دوم شرق پ ۹
مسیر ۲: اتوبان آزادگان، خروجی شهید لشگری غرب نرسیده به ایران خودرو، خ امید، دوم شرقی، پلاک ۹
مسیر ۳: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج، بعد از گروه بهمن، خ امید کوچه دوم شرقی پلاک ۹

 

کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو

[/vc_column_text][vc_gmaps link=”#E-8_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”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با waze” color=”info” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwaze.com%2Ful%2Fhtnk7jn84f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با بلد” color=”warning” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbalad.ir%2Fp%2FPmUikdJgkH5c2K|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با نشان” color=”pink” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fnshn.ir%2F587bvkAhGxGUk2|target:_blank”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای رنو
تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای رنو

 

تعمیر انواع مدل های رنو در تارک خودرو
تعمیر انواع مدل های رنو در تارک خودرو

 

کارگاه تخصصی خودروهای رنو در تارک خودرو
کارگاه تخصصی خودروهای رنو در تارک خودرو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *