لوگو تارک خودرو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو
تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو

 

تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو:

آنچه خودروهای تویوتا را از سایر خودرو ها متمایز می سازد، یک پله کیفیت بالاتر در ساخت خودروها و لوازم یدکی این برند می باشد. که به تناسب آن تا حدودی قیمت خودرو های تویوتا را نسبت به خودروهای هم رده آسیایی خود بالاتر می برد.

از طرفی خودروی تویوتا دارای تکنولوژی بالاتری نیز بوده که توانسته راندمان بالاتری نیز داشته باشد. و به تبع آن نیاز به توانایی و تجهیزات بیشتری برای تعمیرات و نگهداری آپشن های این خودروها هست.

مدل های تویوتا که در ایران در سال های اخیر وارد شده‌اند به قرار زیر می باشند و تعمیرگاه تارک خودرو تعمیرات آن ها را به صورت تخصصی ارائه می نماید.

لندکروز، پرادو، اف جی کروز، راوفور، فورچونر، CHR از خودروهای SUV تویوتا و اریون، کمری، کرولا، یاریس، پریوس و … از خودروهای سواری و جی تی و کمری سولارا از خودروهای کوپه تویوتا می باشند.

 

تعمیرات عمومی تویوتا در تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو
تعمیرات عمومی تویوتا در تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو

 

تعمیرات عمومی تویوتا در تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو:

  1. تعمیر موتور انواع مدل های تویوتا از سال 2008 به بالا براساس راهنمای تعمیرات استاندارد کمپانی تویوتا
  2. تعمیر گیربکس های اتوماتیک تویوتا، کمک گیربکس و ترنسفر خودروهای SUV
  3. تعمیرات الکترونیک و برقی تمامی سیستم های کامپیوتری و برقی براساس نقشه های اصلی، مختص شماره شاسی همان خودرو به کمک دستگاه های عیب یاب IT2 ،Teachstream و دسترسی به سایت کمپانی تویوتا
  4. تعمیرات خودروهای کمری هیبرید، پریوس هیبرید و لکسوس NX با تمامی تجهیزات، دستگاه های اختصاصی کمپانی تویوتا، قطعات تست و تشخیص جهت کاهش هزینه ها
  5. تعمیرات سیستم تعلیق، فرمان های برقی و تنظیم زوایای خودروهای تویوتا به صورت کاملا تخصصی

[/vc_column_text][vc_separator][vc_column_text]تعمیرگاه تویوتا تارک خودرو با مدیریت مهندس محمد میرزایی یکی از آن محدود تعمیرگاه ها می باشد که با تجربه و سابقه درخشان، ابزارهای مخصوص و با تکیه بر تجربه فنی نیروهای کارآمد خود اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی خودروهای تویوتا می کند. بعد از خدا یک دهه رضایت مشتری پشتیبان کار ماست.

همراه: ۴ ۳۰۰ ۳۰۰ ۰۹۱۰ لطفا به صفر نهصد و ده اول شماره دقت فرمایید

ایمیل: m.mirzaei.2307@gmail.com
ثابت: ۴۴۹۰۵۶۲۰-۰۲۱

مسیر ۱: اتوبان شیخ فضل الله، خروجی دوم پارک چیتگر به جاده مخصوص، بعد از گروه بهمن، خ امید، دوم شرق پ ۹
مسیر ۲: اتوبان آزادگان، خروجی شهید لشگری غرب نرسیده به ایران خودرو، خ امید، دوم شرقی، پلاک ۹
مسیر ۳: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج، بعد از گروه بهمن، خ امید کوچه دوم شرقی پلاک ۹

 

کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو
کروکی تعمیرگاه تخصصی تارک خودرو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gmaps link=”#E-8_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”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با waze” color=”info” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwaze.com%2Ful%2Fhtnk7jn84f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با بلد” color=”warning” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fbalad.ir%2Fp%2FPmUikdJgkH5c2K|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”مسیریابی با نشان” color=”pink” align=”center” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fas fa-directions” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fnshn.ir%2F587bvkAhGxGUk2|target:_blank”][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تعمیرات تخصصی انواع تویوتا در تارک خودرو
تعمیرات تخصصی انواع تویوتا در تارک خودرو

 

تعمیرگاه تخصصی انواع مدل های تویوتا
تعمیرگاه تخصصی انواع مدل های تویوتا

 

تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی تویوتا
تصاویر محوطه تعمیرگاه تخصصی تویوتا

 

تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای تویوتا
تعمیرگاه تخصصی انواع مدل خودروهای تویوتا

 

تعمیر انواع خودروهای تویوتا در تارک خودرو
تعمیر انواع خودروهای تویوتا در تارک خودرو

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *